טיפים לאריזת מטבח במחיר הזול ביותר החל מ 300 ש"ח לפריט

המטבח הוא בדרך הכלל המקום המאיים ביותר לאריזה לפני מעבר דירה, אנחנו כאן כדי לתת לכם כאן טיפים שיעזרו לכם לארוז בצורה קלה ונכונה.

אריזת צלחות וכוסות זכוכית או קרמיקה, סירים ומוצרי מזון

סדרו לעצמכם עמדת עבודה נוחה והניחו בה ניירות אריזה גדולים ואת הקרטון שבו תרצו לארוז את הכלים. רפדו את תחתית הקרטון בעזרת ניירות אריזה מגולגלים יחד כדי ליצור חיץ בין הכלים השבירים לבין הרצפה שעליה יונח הקרטון. כאשר תסיימו להכניס לקרטון את כל הכלים השבירים גלגלו שוב ניירות אריזה ומלאו את הקרטון כמעט עד לשפתו כדי למנוע מהכלים לנוע בתוך הקרטון ולהישבר.

אריזת צלחות שבירות

קחו צלחת, הניחו אותה על נייר אריזה גדול וקפלו את הנייר מעליה, הניחו מעל הנייר צלחת נוספת וכסו גם אותה בנייר אריזה, המשיכו כך וארזו בכל "חבילה" 4 צלחות. ברגע שסיימתם לארוז "חבילה" הניחו אותה במאונך בקרטון כדי להגן על הצלחות שבתוכה.

אריזת קעריות

כמו באריזת צלחות, הניחו קערית במרכז נייר האריזה וקפלו את הנייר מעליה, הניחו מעל הנייר קערית נוספת וכסו גם אותה בנייר אריזה נוסף. בסוף קפלו את שני הניירות יחד כדי ליצור הגנה נוספת לקעריות. גם כאן הניחו את ה"חבילה" במאונך בקרטון.

אריזת כוסות שבירות

קחו כוס, גלגלו אותה בתוך נייר האריזה והעמידו אותה בקרטון.

אריזת כוסות עם ידית

קחו כוס, הניחו אותה על נייר אריזה וגלגלו אותה בתוך הנייר, שימו לב שנייר האריזה גדול מספיק כדי להגן גם על הידית.

אריזת אביזרי מטבח (מריות, כפות עץ, ששת וכדו')

לאחר שסיימתם לארוז את הכלים השבירים והנחתם מעליהם נייר אריזה מגולגל כדי להגן עליהם, תוכלו לעטוף מספר אביזרים יחד בנייר אריזה (כדי לשמור עליהם מאוחדים בקרטון) ולהניח את הנייר עם האביזרים מעל לנייר האריזה המגולגל.

אריזת סירים

את הסירים רצוי לארוז בקרטון נפרד, גם אותם יש לעטוף בנייר אריזה כדי להגן עליהם, רצוי לעטוף את המכסים בנפרד כדי שלא יישברו או יישרטו.

אריזת מוצרי מזון

את מוצרי המזון אין צורך לעטוף בנייר אריזה, פשוט סדרו אותם בצורה מסודרת בקרטון.

 

באיזה אזור בארץ אתם מחפשים הובלה?