מעבר דירה עם חתול במחיר הזול ביותר החל מ 300 ש"ח לפריט

משאית אספקה

אין ספק שעבורנו בני האדם מעבר דירה הוא מאורע מרגש ושמח ברוב המוחלט של המקרים. אך עם חתול המחמד שלנו? בעל החיים האהוב הזה אינו כמונו, הוא קשור מאוד לסביבה בה הוא חי, ושינוי מסוג זה של דירה חדשה עלול להיות מטרד גדול עבורו. לכן מעבר דירה עם חתולים צריך לכלול מספר פעולות שמקלות מאוד את התהליך עבור החיה החביבה עלינו.

ראשית זהו יום המעבר, היום הלחוץ בו הבית בבלגן גדול, מובילים נכנסים ויוצאים, הרהיטים חורקים והרעשים רבים. מומלץ בחום להרחיק את החתול מההמולה, להכניסו לחדר שקט, מבודד ונעול, עם החפצים שהוא מכיר ואוהב, ולדאוג שאף אחד לא נכנס לחדר עד סיום העבודה.

אפשר להפוך מעבר דירה עם חתול לסיפור הצלחה

לאחר העמסת הארגזים והחפצים על משאית המובילים, מגיע שלב הנסיעה. חתולים לא אוהבים זאת ובטח לא מכירים את ההרגשה. יש למקם את החתול בתוך ארגז הנשיאה שלו ולשים אותו במקום בטוח ברכב. לכשמגיעים אל הבית החדש, זה שהחתול לא מכיר וקשה לו להתרגל אליו בניגוד לבני אדם, יש להתחשב בצרכיו של החתול.

תנו לחתול תחושה של ביתיות, הכינו קודם כל את החדר בו היה החתול בבית הקודם, ואם אפשר אז גם השאירו עימו את אחד מבני הבית על מנת להעניק לחתול את הביטחון שהוא זקוק לו. צריכים מידע על המובילים הטובים ביותר באזורכם? רוצים לקבל בהקדם מגוון הצעות מחיר להשוואה מחברות הובלה מומלצות? השאירו פרטיכם באתר לא התחייבות ועלות.

באיזה אזור בארץ אתם מחפשים הובלה?