מעבר דירה עם כלב במחיר הזול ביותר החל מ 300 ש"ח לפריט

כלב בתוך אריזה

כשאנחנו עוברים דירה, המעבר מתוכנן די הרבה זמן מראש, הן מבחינת סידורים שונים ומגוונים שיש לבצע עבור המעבר הצפוי, והן מבחינה נפשית של השינוי. אך עבור הכלב שלנו המצב שונה. הוא אינו קולט שיש מעבר צפוי, ולא מבין למה סביבתו ביום בהיר אחד השתנתה, כולל הריחות שהכיר, המראות והטריטוריה.

בשל הסיבה הזו מומלץ בחום כאשר עוברים דירה להקל את החוויה הזו עבור הכלב, חוויה שבמקרים לא מעטים עלולה להיות טראומתית לכלב אם לא מטפלים בה כראוי. אם זה אפשרי רצוי לקחת את הכלב עוד בטרם המעבר, מספר פעמים לאזור החדש, לטייל איתו, לתת לו להכיר את הסביבה החדשה על מנת להפיג את המתח בזמן האמיתי בו תעברו.

כך מבצעים מעבר דירה עם כלב בדרך הטובה ביותר

אריזת החפצים והעמסתם על המשאית ע"י המובילים הופכים את הבית לאנדרלמוסיה רבה. עדיף לחסוך מכלבכם את המתח והלחץ המיותרים הללו, ולהשאירו במקום מוכר, אהוב ורגוע, נאמר אצל קרובי משפחה או חברים. כאשר מגיעים כבר אל הבית החדש כדאי לפנות זמן לכלב, לטייל איתו בחדרי הבית וכן בסביבה הקרובה לו, שיספוג את הריחות ואת האווירה החדשה.

חשוב לצמצם את המתח שהכלב עלול להיות שרוי בו בעקבות המעבר, לתת לו את תשומת הלב הראויה ולהתחשב בצרכיו, כולם מרוויחים מזה. ואם אתם רוצים להרוויח עוד יותר, ולמצוא בקלות חברת הובלה איכותית, מנוסה ואמינה באזור שלכם, זה הזמן להשאיר פרטים ללא התחייבות בטופס הפניות בפורטל הובלות לכל הארץ, ולקבל בזמן קצר ובחינם הצעות מחיר להשוואה ממובילים מומלצים.

באיזה אזור בארץ אתם מחפשים הובלה?