הובלת אמבטיה ומקלחונים במחיר הזול ביותר החל מ 300 ש"ח לפריט

חדר אמבטיה ומקלחון

מידי יום ויום מתבצעות הובלות קטנות של פריטים מסוימים. הובלת אמבטיה ומקלחון היא דוגמה טובה לכך מאחר ומדובר בהובלה פשוטה על פניו, אבל זה לא כל כך מדויק ורצוי שתדעו כמה דברים בנושא.

הובלת אמבטיה ומקלחונים

הובלה של מקלחת או מקלחון היא הובלה של פריט בודד. אך אין זה אומר שמדובר בהובלה פשוטה. אם רכשתם אמבטיה או מקלחון חדשים ההובלה מעט יותר פשוטה מאחר והם מגיעים סגורים בתוך אריזה וההובלה שלהם לא כרוכה בפירוקם.

אם אתם מובילים אמבטיה או מקלחון שבשימוש, יש לדאוג למובילים מקצועיים שידעו להוביל אותם בעדינות, הרי כלים סניטריים שבירים ועדינים. בנוסף תצטרכו לדאוג לניילון בועות או קרטונים מתאימים לעטיפת האמבטיה כך שתישמר שלמה בעת ההובלה.

לתיאום שירותי אריזה – לחצו כאן.

הובלת מקלחונים שונים ואגניות

מקלחונים ואגניות מגיעים בצורות וגדלים רבים ומחומרים שונים. אם תרצו להוביל מקלחון גדול או פינתי, מקלחון פינתי או חזיתי ואגניות בגדלים שונים, השירות לכך הוא אותו שירות, אך יש להודיע למוביל על גודל חריג, שיוכל להתארגן בהתאם עם צוות מתאים וכלי רכב שיעמוד במשימה.

הובלת אמבטיה ומקלחונים מקצועית ללא פשרות

אצלנו באתר הובלות לכל הארץ לא תצטרכו להתפשר על איכות או על מקצועיות. דאגנו לאחד את כל המובילים וחברות ההובלה הטובים והמקצועיים בתחום וכך שבוודאות תזכו להובלה בטוחה ואתם יכולים להיות בראש שקט.

כאן תוכלו לתאם הובלת אמבטיה או מקלחון בקלי קלות. מסרו לנו את פרטי השירות ואזור המגורים שלכם בטופס המיועד בתחתית העמוד ואנחנו נחזור אליכם במהרה עם כמה הצעות מחיר להשוואתכם. אתם תיהנו ממחירים אטרקטיביים ומתיאום הובלה במספר רגעים ללא מאמץ.
השירות באתר ניתן בחינם.

באיזה אזור בארץ אתם מחפשים הובלה?