עלות הובלת מכולה במחיר הזול ביותר החל מ 300 ש"ח לפריט

משאית אדומה

יש סיבות שונות שבגינן אנשים זקוקים להובלת מכולה או קונטיינר. יבואנים אשר מביאים סחורה מחו"ל, יצרנים אשר מייצאים סחורה לחו"ל, כאלה אשר עוברים דירה לחו"ל ומעוניינים לקחת עמם את תכולת דירתם או כאלה המבקשים לחזור לארץ. בפורטל הובלות לכל הארץ תמצאו מגוון שירותי הובלה, מובילים מקצועיים ומנוסים והצעות מחיר משתלמות. בנוסף תוכלו להבין, כיצד נקבע מחיר הובלת קונטיינר.

כיצד נקבעת עלות הובלת מכולה?

באמצעות שילוח בינלאומי ניתן לשלוח גם ארגז בודד או פריט בודד. אך כאשר תגיעו למשקל מסוים תדרשו לשכור מכולה. במקרה ותחויבו במכולה, כמו במקרים שבהם תרצו להעביר תכולה של בית, כדאי לדעת כי גם אם התכולה תמלא רק חצי מכולה, עדיין תחויבו במחיר של מכולה מלאה. כך שאם למשל, אתם חושבים לשכור חצי מכולה, למטרה כזו או אחרת, זה לא אפשרי מבחינת התשלום. בנוסף, המיקום אליו, או ממנו תרצו להוביל את המכולה משפיע גם הוא על המחיר, לפי המיסים בהם תחויבו במדינה הזרה ולפי המרחק כמובן.

רוצים לקבל פרטים נוספים והצעות מחיר? שלחו לנו פרטים בטופס המצורף או באמצעות הנציגה הווירטואלית, ואנו נדאג כי תקבלו מבחר הצעות מחיר משתלמות מבלי לשלם או להתחייב מראש, כדי שתוכלו להשוות מחירים בלי לחץ.

באיזה אזור בארץ אתם מחפשים הובלה?