מעבר דירה באמצע שנה במחיר הזול ביותר החל מ 300 ש"ח לפריט

מעבר דירה באמצע שנה עם ילדים

מעבר דירה הוא אירוע שמערב בתוכו גם התעסקות עם הבירוקרטיה הממשלתית ברמה מסוימת. לפני המעבר תצטרכו לשנות כתובת, לנתק שירותים הניתנים לכם מהעירייה ומגופים מסחריים (אינטרנט, כבלים), לאתר בתי ספר וגנים לילדכם באזור המגורים החדש, להירשם בעירייה כתושבים ולרשום את ילדכם לבתי הספר והגנים. משימה זו הופכת מסובכת יותר כאשר המעבר מתרחש באמצע השנה.

מעבר דירה באמצע שנה

מעבר של דירה באמצע שנת לימודים היא בעייתית מכמה בחינות: דבר ראשון זה הופך את המעבר לקשה יותר עבור הילדים, דבר שני פעולת איתור בתי הספר וההרשמה אליהם צריכה להתבצע במהירות האפשרית בכדי למנוע מצב שבו הילד מפספס שיעורים, בנוסף, לא תמיד יהיה מקום בבית הספר בקרבת הדירה החדשה באמצע השנה. לכן, במקרים בהם אתם נאלצים לעבור דירה באמצע שנה, התכוננו כפי שצריך למשימת מציאת בתי הספר ופנו לעירייה מבעוד מועד ובקשו לשבץ את ילדכם.

מעבר הדירה מכיל עוד משימות רבות ולא פשוטות, בפורטל הובלות לכל הארץ תמצאו שירותי הובלה מקצועיים ומגוונים. כאן תמצאו מובילים מנוסים, שירותי אריזה ופריקה ועוד. רוצים לקבל הצעות מחיר לשירות הדרוש לכם? השאירו פרטים בפורטל, בטופס הקצר או באמצעות הנציגה הווירטואלית, וקבלו מספר הצעות, ללא עלות וללא התחייבות.

באיזה אזור בארץ אתם מחפשים הובלה?