הובלת שולחן סנוקר במחיר הזול ביותר החל מ 300 ש"ח לפריט

שולחן סנוקר גדול

אם רכשתם שולחן סנוקר חדש או יד 2 עליכם לדאוג להובלה שלו לביתכם. הובלת שולחן סנוקר מחייבת רכב הובלות גדול וצוות מקצועי ומיומן. עליכם לזכור כי משקלו של שולחן סנוקר מקצועי עשוי להגיע למאות ק"ג, והוא גדול ומסיבי, לכן במקרים מסוימים יש לפרק את השולחן לפני ההובלה ולהרכיב אותו מחדש ביעד אליו עוברים.

הובלת שולחן סנוקר ללא נזקים

ישנם מאות דגמים של שולחנות סנוקר, ביניהם דגמים מפוארים עם רגלי עץ או מתכת מתקפלות, ישנם דגמים עם רגליים קבועות הנחשבים למקצועיים יותר ומחירם בהתאם. חשוב לדעת כי מידותיו של שולחן סנוקר איכותי הן 250 ס"מ אורך, 130 ס"מ רוחב וגובה 80 ס"מ. המשטח עשוי מעץ מלא עבה וחזק ומרופד בבד איכותי, הרגליים המסיביות עשויות מעץ ויש ביניהן פלטות חיזוק. לכן, הובלת שולחן סנוקר מחייבת רכב הובלות גדול, ציוד מתאים וכלי עבודה.

ברוב המקרים יש לפרק את הפלטה מהרגליים, אלא אם יש להוביל שולחן סנוקר מתקפל. עם זאת, ברוב המקרים השולחן לא נכנס למעלית לכן יש להוביל אותו בזהירות וללא גרימת נזקים בחדר מדרגות.

המומחים שלנו עונים לכם על הובלת שולחן סנוקר

כמה עולה הובלה של שולחן סנוקר?

💡 הובלת פריט בודד או פריטים בודדים (תלוים בגודל ומשקל) מתחילים מ200 ₪ אך שולחן סנוקר הוא פריט בודד אך יקר מחיר התחלתי יתחיל מ 750 ₪ ויכול להגיע גם ל1000 ש:ח לקבלת הצעה להובלה שלכם פנו אלינו.

לקבלת הצעות מחיר אטרקטיביות להובלת שולחן סנוקר בכך הארץ, מלאו את הטופס באתר הובלות בישראל, תוך זמן קצר תקבלו עד 4 הצעות מחברות הובלה מובילות, אמינות ומומלצות. השירות באתר ללא כל עלות וללא התחייבות מצדכם, נשמח לסייע לכם להוביל את שולחן הסנוקר בבטחה, במהירות וללא נזקים.

הובלת פריטים בודדים נוספים שיכולים לעניין אותכם:
הובלת שולחן פינג פונג
הובלת פריטי אמנות
הובלת כלי עבודה

באיזה אזור בארץ אתם מחפשים הובלה?