הובלת בית פרטי במחיר הזול ביותר החל מ 300 ש"ח לפריט

אשה, ילדה ומוביל בתהליך הובלת בית פרטי

הובלה של בית פרטי היא הובלה של יום שלם המצריכה תכנון מראש והכנת כל הרכוש והריהוט שלכם להובלה מבעוד מועד. אם אתם רוצים שירות הובלת בית פרטי תוכלו לתאם זאת דרך האתר בפשטות ובמספר הקלקות.

הובלת בית פרטי

מתגוררים בבית פרטי, וילה או קוטג׳ ומתכננים לעבור דירה בקרוב? שירותי הובלת בית פרטי מוצעים מאין ספור חברות הובלה ומובילים פרטיים, אך איך תוכלו לעשות סדר בין כל המובילים ולהשוות את הצעות המחיר שתקבלו? כאן באתר הובלות לכל הארץ כבר סידרנו וריכזנו עבורכם את המובילים כך שתוכלו לבחור ולהשוות מספר הצעות מחיר משתלמות ביותר.

הכנות ליום ההובלה

את מועד ההובלה תצטרכו לקבוע מול המוביל שתבחרו. המוביל או חברת ההובלה שבחרתם ידאגו להגיע ביום ההובלה עם צוות מתאים להוביל את רכושכם, בהתאם למידע שמסרתם להם מראש. ומה עליכם לעשות? אתם תצטרכו לסדר, למיין, לארוז ולעטוף כל רהיט, פריט ורכוש פרטי שלכם בקרטונים או בעטיפות ניילון מגנות בכדי שלא יינזקו במהלך ההובלה, אפשרות נוספת היא פשוט לאפשר למובילים לארוז עבורכם את כל החפצים ולעבור לדירה החדשה בלי הרבה מאמץ.

טיפים להובלה מסודרת

את כל המינויים שלכם והשירותים הנדרשים דאגו להודיע לחברות התקשורת, כך שתגיעו לביתכם החדש לא תרגישו מנותקים מהעולם וכבר יחכו לכם הכבלים, האינטרנט ושאר השירותים שאתם נעזרים בהם.

את הריהוט יש לעטוף בניילון נצמד עבה או ניילון מפצפצים לדברים שבירים. את הבגדים דאגו לארוז במזוודות שברשותכם לפי חורף/קיץ ותיק קטן להיגיינה אישית ובגדים להחלפה, כך אם ההובלה תסתיים מאוחר, לא תצטרכו לפרוק מזוודות או קרטונים בכדי למצוא את הפיג׳מה או מברשת השיניים שלכם.

בקרטונים ארזו את כל השאר: כלי מטבח, כלי אמבטיה ואבזור מכל הבית. דאגו לחלק כל קרטון לפי חדרים מסוימים או לפי אבזור מסוים. כך תדעו במה להתחיל ובמה לסיים מבלי לעשות בלאגן בכל הבית. אם אתם לא מוצאים זמן לכך או לא יודעים מהיכן לקנות מוצרי אריזה תוכלו להיעזר בשירותי אריזה המסופקים על ידי המובילים שתבחרו.

הובלות לכל הארץ – מענה ופתרון לכל סוגי ההובלות

מסרו לנו את פרטי ההובלה שלכם בטופס המיועד או באמצעות הנציגה הווירטואלית בתחתית העמוד ואנחנו נדאג לחזור אליכם במהירות המתאפשרת עם 4 הצעות מחיר משתלמות אותן תוכלו להשוות ולבחור את זו שהכי מתאימה לכם. השירות ניתן ללא עלות או התחייבות.

באיזה אזור בארץ אתם מחפשים הובלה?