אחסון מוצרי חשמל במחיר הזול ביותר החל מ 300 ש"ח לפריט

מוצרי חשמל מובלים לאחסון

מפנים את דירתכם בקרוב אך לא נכנסים לדירה חדשה? נוסעים לנסיעת עסקים או טיול ארוך במיוחד? רוצים לאחסן את מוצרי החשמל שלכם לזמן בלתי מוגבל עד אשר תצטרכו אותם שוב? כאן באתר תמצאו מגוון רב של שירותי אחסנה וכל המחירים המומלצים לשירות זה, כך שתהיו בראש שקט שהרכוש הפרטי שלכם מאוחסן ושמור על לרגע בו תצטרכו אותו שוב.

 אחסנת מוצרי חשמל

במקרים רבים בהם צריכים לצאת לנסיעה ארוכה או לעזוב את הדירה מכל סיבה שהיא, יש עדיין צורך לשמור על מוצרי החשמל לתקופה מאוחרת יותר. תקופה של עד 3 שנים בהחלט מצדיקה זאת. אם התקופה ארוכה בהרבה מ-3 שנים, ההמלצה היא למכור את מוצרי החשמל מאחר ובתקופה כל כך ארוכה יכול להיות בלאי אפילו ללא שימוש במוצרים. מוצרים יקרים בהם משתמשים באופן יומי כמו מקרר, מכונת ומייבש כביסה, תנור, מחשב טלוויזיה, מערכת הגברה וכל מוצרי החשמל הקטנים שהחיים נראים כבלתי אפשריים בלעדיהם.

אחסון מוצרי חשמל קטנים מחיר ממוצע לחודש
אחסנת מקרר מחיר מומלץ 170-280
מכונת כביסה מחיר מומלץ 180-350
אחסנה של מייבש כביסה מחיר מומלץ 180-350
אחסנת תנורים/ תנור תעשייתי מחיר מומלץ 170-350
אחסנת מחשבים מחיר מומלץ 220-320
עלות אחסנה של טלוויזיה מחיר מומלץ 140-290
אחסון של מקרן מחיר מומלץ 150-275
 אחסנה של מערכת הגברה מחיר מומלץ 160-290

 אתר הובלות לכל הארץ – איחסון מוצרי חשמל

ישנן גם אפשרויות אחסון אחרות כמו אחסון אצל חברים או אצל ההורים. אך לא תמיד לכל התקופה אותה תצטרכו ומה תעשו אם המצב הקיים כבר לא יתאפשר למכרים שלכם מכל סיבה שהיא ותצטרכו למצוא פתרון אחר בזמן שאתם הכי לא פנויים אליו? לכן כדאי לוותר מראש על רעיונות מהסוג הזה. באתר הובלות לכל הארץ תמצאו את כל שירותי האחסנה בכל אזור בארץ ועלותם, מחסנים להשכרה, מובילים מקצועיים עם פתרונות אריזה, במחירים נוחים כך שבהתאם לציוד שלכם ולזמן האחסון לו תזדקקו, תוכלו למצוא את המקום המתאים לכם ביותר.

באיזה אזור בארץ אתם מחפשים הובלה?